Wednesday, February 25, 2009

Harapan palsu...

Erm arini aku bangun awal, tak tido selepas solat subuh... Iron my "lucky" shirt, mandi dan bersiap2 untuk ke jabatan kesihatan.... Tapi blum pun sempat aku start enjin kereta, aku dapat call dari timbalan pengarah jabatan tersebut..


"Nasuha ada masalah la dengan project kamu"
"Apa kata kamu tukar tajuk"
"Dalam waktu suntuk macam ni kami tak boleh nak supply infected blood sample"
"Kalo kamu bagi kami lebih masa mungkin kami boleh usahakan lagi"
"Paling awal kami boleh cuba bagi adalah bulan 12 nanti, itu pun kalo masih ada kes"

Pergh $%%#$#$&....tut....

Masih tak cukup ke masa yang aku bagi...its 12 month....huh


12 bulan yang lepas mereka kata:

"OOO its our plesure..."
"U nak 6 sample jer ker? ok kami bagi 12 sample, cukup?"
"Ke u nak lebih?"

Huhuhuh harapan palsu yang benar2 menyakitkan hati.... Kenapa baru nak reject sekarang?
Kenapa tak 6 bulan yang lepas? Kenapa mesti sebulan sebelum project aku abis.... Huh...

So now the 1st thing i should do...maen squash and anggap muka2 mereka itu berada di dinding court tuh... after that baru kena start back up plan...which is kena buat resistant factor to cover my 2nd phase of this research....damn....ops sory....

moral value of the story...
if u not sure that u can give samthing to someone..dont give any hope...
just say u'll try dun say u'll give....
the pain is different..


Adakah baju bertuah aku sudah hilang tuahnyer...huhuhu
"Tuah ayam nampak dikaki, tuah manusia bukan pada bajunya"

7 comments:

Taufik said...

Itu semua
Lembut lidah maanis madah
Penuh helah
Yang pastinya...
Aku adalah sandaran...
Bagai hilang semangat diri
Keyakinanku...
Terlebur kini ...

( Ziana Zain, Madah Berhelah)

Huhu...cian kawan aku sorg nih. Madah berhelah je tu nas...nnt kita sumpah depa 7 kali xley naik pangkat!!!!

cIk iNa said...

huh..aku dgr pon hangat babe..
sabar, tu la dugaan tuk org2 yg berjaya.=)
jom2 p hentam squash!!

ingat "yes Man"..

Masdihana Hamzah said...

rasa2nyer baju bertuah tu kena tukar ngan jubah hitam tak.... baru org respect sikit.

sms said...

huhuhu madah berhelah jugak lah... redha jer la...but im feel better now...thnks guy for the support...

nhazi said...

Moral of the story....
Pas ni mesti bz nak catch up wif all this things... So tak de masa nak lepak KL... Fuh...selamat duitku...

sms said...

huhuh tak denyer...kikis mengikis tuh kebolehan semula jadi...heheheh
with all situation its alwaz can be done.hehehhe

leman said...

Salam...Baju bertuah...? lama tak basuh kot.
Anyway, jangan percaya benda-benda bawak tuah ni... haraamm ya hajjahh..., kata pak arab!! walaupun hanya suka-suka.
Nasib baik kita orang duduk kat arab, kalau tak pun kena kikis, macam along!!
Sejak bila pula along ada blog ni?? apa addressnya??