Tuesday, March 31, 2009

Kebenaran yang terlalu memilukan...

Aku yang Kecewa

11 comments:

Taufik said...

Adeh...jgn la camtu. Aku tgk pon sayu deh...

Taufik said...

Utk kecewa perlu dikecewakan...

Utk dikecewakan perlunya menaruh harapan...

Utk menaruh harapan...perlu mengharap...

Persoalannya...masihkah mengharap dalam kekecewaan?

Xpa..jom april nih kita gi sushi sampai mati :P

sms said...
This comment has been removed by the author.
sms said...

huahuahua

lama lagi sushi tuh...

aku macam nak g tgok piring-piring sushi tu laa jer

cIk iNa said...

ermm..anda bernestapakah? aku pon kucewa..
taufik, sgt suka statement ko tuh..sgt2 touching tau..huhu

Aminah Saad said...

hallo ucu, nape tu? kebenaran pe tu?

azua said...

kebenaran apa yang terlalu memilukan?

sms said...

huahuahua.... thks guy for ur concern...

It was abaut this;

What if....

He call u....

Wat if....

He says he's willing to let her go...

If u want to....

take u away....

Just the two of u....

And just when you's about to answer....

He said "APRIL FOOL"

Damn.....

Taufik said...

Cik Ina:Huhu.. aku mmg suke touching2 ni cik ina...tapi ape yg touching dlm komen aku tuh?

Konfius2...

Nas: Serius mcm best ayat april fool tu kn? Dia ada unsur ironi, komedi dan tragedi gitu...masya allah

Quote:
"Mungkin tak akan ada lagi bayangmu dalam hatiku yang kan temani hidup ku..namun kau selalu hiasi mimpi ku, walau aku tak menanti di sini..."
- Tanpamu by The Titans


p.s - W'pun aku suka touching2 tp apakan daya..hanya bisa melihat, menghayati dan mengerti keindahan ciptaan tuhan XD

Masdihana Hamzah said...

aduh jiwang berkarat bebudak sekolah ni....

sms said...

huhuh budah sekolah pun ada ati n perasaan jugak....

lagi pun budak skolah ni dah umur 23 taun..ops salah 24 erk.... dah dibenarkan utk menjiwangkan diri masing2...