Monday, April 13, 2009

DINNER MAB Tranxxit 09'

MAB = Minggu Alam Bina

Erm apa kena mengena ngan aku kan (entomologist)...
Jawapannyer mmg tak de kena mengena pun..but saja jer join bdk2 archie ni pnya dinner kat feringgi...seronok..igat master nih tak terlibat dah dgn mana dinner..anyway thnks kepada kawan2 yang ajak aku utk join dinner nih. to rummate of course..nazrin, fadh, juju...
Yang best nyer bdak2 archie nih die orang sempoi jer... Dinner dgn t-shirt bodo2 jer..tak de la nk bertanjak, bersongket....hehehe




p/s; kesian birthday boy...nampak gaya baju tu buang jer la...

7 comments:

tranxxit2008 said...

yeahhh aku 1st hehe...

ermm sama2...ala mknan byk, xkisah pun..(wpun kitorg ni mkn byk, ttap x habis gak)...lgpun ramai2 meriah sket..the more the merrier...

sbnrnyee xde baju nk pakai tu haha (pokai la akhir2 sem ni), so grab je la ape yg ade dlm almari tu (tu pun bj recycle hahaha)...yg pentg bkn baju, tp perut kenyang

sbnrnyee bkn la dinner sgt pun..mcm mkn2 mlm biasa je (wahhh mkn mlm kat hotel dasat tu...)..

nway thx 4 coming..at least ade gak org tau appreciate invitation (drpd mereka2 yg sebaliknya huh)

p/s:sape terasa nasib la...lg bgs haha!!!

cIk iNa said...

huh..akhirnya baju itew menjadi baju dinner..siot la xmalu si entomologist nk jd 'arkitecherist'(kira halal la term tu..hehe).

p/s: aku suka gmbr2 tu sume.sgt2 unik..tp syg xleh nk zoom..huhu

sms said...
This comment has been removed by the author.
sms said...

Nazrin..
Wah berbisa ayat ituh...hehhehe
tapi aku sedih ar..lpas nih korang dah tak de..mesti idup aku kat penang dah tak hapenning...

Ina...
Ala ayat dengki la tuh..aku dah kenal sgt2 dah ayat ko..kira ok pa baju tuh..kang kalo melaram, over pulak kan.. compare to bdk archie sendiri...hehhe aku pun suka gambar2 tuh...skrg aku dah join group photografi hbp..hehhehe

tranxxit2008 said...

"arkitecherist" perghhhh mcm best je bunyi dia ala2 akitek+saintis je...

ala ramai je yg stay keje kat penang je...kcuali aku yg best je pulang ke "kampong" halaman...

tpkan cik ina (hye nice to meet =) ), mlm tu nas la yg plg over dr bdk aki hahaha (ampun!!!lari duluuu...)

p/s:nas bkn je blaja photography, ade term baru gak dia blaja H*****!!! hahaha

cIk iNa said...

tranxxit2008: hi..nice to meet u 2!
nas mmg..dia mmg over 'sejak dr dlm perut lg'..hehe.

sms said...

Amboi2 en tranxxit2008 n ckgu kiah..nak bernice meeting u dalam ni pulak...apa igat ini blog utk agen cari jodoh ker....

amboi nazrin pandai2 jer menabur fitnah erk...tak per jumpa aku nnti jgn ko tak lari sudah...
erm tuh la nazrin term H**** semakin tak boleh ilang dari ujung bibir aku nih..huhu sume salah korang...salah ko jugak tak kire!!!!

ina..ceh walau pun aku ni gedik sejak dalam perut tapi si gedik ni la yang menjadi mentor ko kan..sampai ring tone n msg tone aku pun ko nak tiru..huhuhu