Sunday, April 26, 2009

Oh bintang.....


Oh bintang,

Bersinar indah di malam yang terang,

Hati ini terlalu ingin menggapai,

Namun terlalu jauh utk ku miliki,

Jikalau bulan, masih ada yang menjejaki,

Tapi kau adalah bintang,

Berpuluh tahun, hanya sekali kau singgahi bumi.








Aku kah bintang tu?

Sempurnakah aku untuk menyinari mu,

Siapa bilang bumi dan bintang mustahil bertemu,

Kiamat kelak langit dan bumi pasti bersatu.

Kalo itu janji Nya untuk kau dan aku,

Igat la wahai bumi, walau bintang ini di tutupi awan yang bersatu,

Ia tetap diatas sana bakal menyinari sesiapa yang setia menantiku...






8 comments:

Taufik said...
This comment has been removed by the author.
Taufik said...

Oit....bak kata angah hg

"aduh jiwang berkarat bebudak sekolah ni...."

Tapi alang2 aku tambah add on sket ar bg nmpk cambest sket :P

cIk iNa said...

pas la kasi aku plak jd bintang tu..
hehe
'cik ina bagai bintang'..perghh..

sms said...

Taufik

Adeh hang mmg "terlebih sudah"...
mmg gile jiwang hang nih...

Ina..

Waduh jgn la nampak sgt ke desperate dan ko tuh... kalo ko nak jadik pun jadik la bulan ker, awan ker... sebab aku lah bintang itu..hakhakhak

Taufik said...

Huhu...bukan senang nk dpt ilham wei
Lgpn aku dengki tgk hg sorg jiwang...aku up ar sket XD

At least ak wat sendirik bulan aku tuh...takde lak nk hijack org nyer :P

sms said...

oh bumi...

Taufik said...

Takpa2..nanti aku bawak kipas tibai awan k?

Pastu bole bintang menyinari bumi :P

Taufik said...
This comment has been removed by the author.