Wednesday, May 6, 2009

F1-23 farewell

Pejam celik dah setahun 6 bulan aku berumatekan Atikah Fukaihah Amir...

Pada awal 6 bulan pertama kami masing-masing dengan kesibukan sendiri, mmg bila aku kuar bilik utk g lab or doing my research stuff die baru masu bilik. Bila aku balik bilik jer die baru kuar ker studio..mmg susah la nak duk sekali..but dis last 1 year its mean a lot to us.. kami byak menghabiskan masa bersama2. Buat aktiviti yang msing2 baru kenal... I really love her as much as i love all my rumate before..

Esok (khmis, 7/5/09) atikah akan mula packing and blik ke pendang terus..huhuh aku tak berumate la lepas ni..Ops lupa plak pada hairy...lpas ni tinggal just me n hairy la..huhu im gonna miss her a lot..hope this relation will not end here...tak per walau pun kami dah tak seblik macam2 aktiviti yang kami dah rancangkan bersama lepas ni...
ok rumate till we meet again after this..halalkan makan minum... hope what have we plan together will success..thanks being a very good buddy of mine....muaahhhh...

Semalam bersama rumate;
aktiviti nye adalah makan sampai mati, nyanyi sampai mati den balik bilik tido sampai mati....
huhuhuh













4 comments:

cIk iNa said...

weh..ko utang dgn bibik hairy TGI itew k..dun forget.

wahh..sume bagai nk mati..sabo je la..

sms said...

huhuhu ok bik, janji pada masih belum di lupai...bkn kamu dalam misi diet ker..mcm mana mahu ke TGI..

Hhehheh tapi masih igat dunia lagi...dun wory...

Taufik said...

oh TGI fried mac'n'cheese..

Adeh...tak sempat nk tekel rumate hg

azua said...

i will miz her too...walaupun aku bukan roomate yang rasmi kepada tika tapi aku memang ingat dia la sampai bila2(yang akan try semua baju dlm wardrobe b4 g klas). so hard to make decision. harap2 rmate baru kau pun sporting mcm tika so sng la nnt aku n bibik hairy nk datang tdo bilik,hehe