Sunday, May 31, 2009

Sejuk Panas Sejuk

Date; 31 May 2009
Vanue: Queensbay > Balik Pulau > Sungai Dua
Activiti : Tgok wayang (a nite in musium2) > Melantak durian > Makan ice cream (Baskin robin)
Duke mengunakan pengalaman final year project (pest on pokok durian) utk memilih buah2 durian...tapi aku tau die main hentam jer pilih tuh...

Aku nak jugak cuba nasib memilih..tapi memandang kan aku rasa kedai tuh mmg jual buah2 yang terpilih n dah semestinya sedap..so aku pilih pun tak da guna...

Sebelum pg menikmati durian itu "wei aku demam n sakit tekak, aku follow n jamah jer tau"
di tempat kejadian "perg mana tahan, benda dah depan mata"

Kami yang sgt begitu benar-benar teruja dengan buah itu...
Suke....
Mak cik tuh kata waaa datang dari semua penjuru malaysia,
Utara (taufik), Selatan (Nas), Pantai Timur (Duke)
Hasil pakcik durian dari 3 orng yang perlahap...

Setelah memanaskan perut dgn durian, kami menyejukkannya pula dgn ice cream di Baskin Robin....Wah wah wah sgt wasatiah.....

No comments: