Thursday, April 23, 2009

Hairy...

Nama hairy ni terlalu mendatangkan kontoversi...
Lagi2 dgn shout out tentang hairy di ym digandingkan dgan gambar aku bersama nazrin, sume igatkan yang hairy=nazrin.. sehingga ada yang katakan aku main kayu 3,4,5 la...huhuhu meh sini aku uraikan segala kekusutan dan kontoversi...sebenarnya hairy (sebut betul2 bkan hairi ok but hairy) ada la my new buddy...ciri-ciri baru berusia 3 bulan, berbulu lebat (hairy), colour mata ijau+biru+kuning (entah aku pun confuse colour sbenar)....








9 comments:

Taufik said...

huhu...nak jugak :(

cIk iNa said...

ohh.."Hairy" inilah yg telah menodai ku..huh

muhammadazneeazman said...

mcm penyapu je rupeny..hakhak..

sms said...

taufik
huhuhu nak erk...pet shop ada..kdai yang aku amik hairy tuh ada sekor lagi kitten, tapi putih la....

ina
tuh la, kami dah lama duk dgn die, die tak pernah berselera pun ngn kami...die nak yang juih jugak kot...hakhakhak


aznee
eleh orang dengki mmg mcm tuh...but die mmg mcm penyapu pun, bila si hairy ni masuk celah2 almari, siap bw kuar abuk lagi..ok apa kira ada la jugak guna si hairy nih...

sms said...

Keluarga hairy...

umi-nas
abah-tikah
papa1-aznee
papa2-nazrin
bibik-ina
nenek-wawa
auntie-fad
bapak angkat-taufik

so kepada sesapa yang berminat sila mendaftar ok...

Taufik said...

Tengok2 balik...buat rest kaki pon bes jugak....

Tapi rasanya mau kaki kena gigit...

cIk iNa said...

siot..ape kes hairy skandal dgn bibik..
cit

sms said...

tuh la bibik..buat keje rumah pun nak pakai sexy2..mana si hairy tak geram...tu la penangan bibir bibik, hairy pun tak tahan...hakhakhak

Taufik said...

bibir bibik??? =p